lauantai 5. syyskuuta 2015

Kuinka pääset Classroomiin kotona - video-ohje

Olemme ottaneet taas käyttöön Googlen Classroomin luokassani. Koska puolelle yhdysluokkani oppilaista (ja vanhemmista) palvelun käyttö on uusi juttu, tein videon, jolla opastetaan Classroomiin meneminen, siellä kirjoitustehtävän tekeminen ja tehtävän palauttaminen. Näin ollen toivon, että Classroomin käyttö kotonakin onnistuu.

Video on vapaasti myös teidän kaikkien käytettävissä, mutta huomioikaa, että sähköpostin kohdalla olen videolla opastanut käyttämään meidän kunnan sähköpostia.






- Piituski -

1 kommentti:

  1. Kiinnostaisiko sinua kokeilla Lilypadia? Se on Arduino Unoon perustuva mikrokontrolleri, jonka avulla voi harrastaa nk. e-ompelua. Olen käyttänyt vähän Arduino Unoa (hyvin vähän!) ja kerran olin Espoossa kirjastossa kokeilemassa Lilypadia. Mitä sanot? Harvoin törmää kehenkään, joka on kiinnostunut sekä ompelusta että tietotekniikasta. Ööh, itse osaan ommella napin ja kauluslaatat (armeija 30 vuotta sitten). Mutta minua kiinnostaa tuo e-ompelu, sillä olen töissä aikuiskoulutuskeskuksessa ja aina on kehitettävä jotain uutta ihan itse. Katso blogini http://sakarinkurssit.blogspot.fi/ . Sähköpostini on scastren@gmail.com ja Twitter-tilini @scas. Kerro, kiinnostaako.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!